誕生日ブラウニー・バースデーブラウニー

一昨日、12月24日(クリスマスイブ)が一番下の子供の12歳の誕生日だった。ケーキなんか、そんなに好きじゃないけど、イチゴが大好きだから、ケーキの代わりにブラウニーを作ってあげて、その周りに沢山のイチゴを置いてあげて、出した。大好評だった!
本当はもっと子供達に普段ブラウニーを作ってあげたいけど、エアコンが無いキッチンでガスオーブンで焼くから、夏の間には暑くって、無理。。。。。
昨年も、一番下の子供の誕生日の時にケーキ買わないで、イチゴとクリームだけにした。それも好評だった!みんな、すごい喜んでいた。

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s