コストコで買ったフライドポテト

日曜日の夜ごはんはコストコで買ったフライドポテトだった。598円で買った2キロの一袋を6人でお腹がいっぱいなるまで食べれた。フライドポテト100グラム当たりが約30円ですごい安かった。子供達は、俺が先週、コストコ・北九州店でフライドポテトと一緒に買ったバーベキューソースをかけて食べた。シュンはバーベキューソースが大好きだから、何にもかけて食べちゃう気がする。
フライドポテトの他にチキンナゲットも食べたけど、このフライドポテトにガーリックとオニオンの味付けされていて、俺はBBQソースもケチャップもかけずに、そのまま食べて、すごい美味しかった。また買わないとね!^^

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s