福岡マラソン2015、当選!^0^

やった!^^ 昨日、福岡マラソン2015の地元枠、当選したお知らせが届いた!すごいうれしい!4月から沢山練習するのも始めたから、これでさらにモチベーションが高まると思う。ただ、最近仕事がすごい忙しいから、この2週間、ロングランが出来なかった。これで10月までの間はちゃんと練習が出来るのかがちょっと心配。。。。

11月8日に開催される福岡マラソン2015の一ヶ月前の10月11日の筑後川マラソンにも出る。筑後川マラソンは毎年まだ暑い時に行っているから、筑後川マラソンでいいタイムが出るのを期待していない。

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s