今日、やっと届いた!

うれしい!先週アマゾンで注文したドイツのテクノ・トランスのグループ“Scooter”のテクノのCDが届いた。本当はランニング中に“Scooter”のトランスの音楽を聞くのが一番好きなんだけど、このCDは20周年記念で販売されていた、テクノの20年分のベストテクノのアルバムだったから、どうしてもほしかった。これで3月の小郡マラソンまでに沢山“20 Years of Hardcore”のアルバムを聞きながら走るぞ!一枚のCDに22曲がある2枚入りのアルバムを20ユーロで注文が出来たから。買い得だった!今度はトランスの同じようなアルバムがあったら、注文したい。

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s